2013年4月13日 星期六

Taylor Swift - Tied Together With a Smile 中文翻譯歌詞


Taylor Swift - Tied Together With a Smile
泰勒絲 - 強顏歡笑

Written by Swift/Rose




Seems the only one who doesn't see your beauty
鏡子裡的妳
Is the face in the mirror looking back at you
看不見自己的美
You walk around here thinking you're not pretty
妳來回踱步,覺得自己不漂亮
But that's not true, cause I know you...
但那不是真的,因為我瞭解妳

[Chorus:]
Hold on, baby, you're losing it
堅持住,親愛的,妳快要迷失自我
The water's high, you're jumping into it
妳跳進深深的海水中
And letting go... and no one knows
放逐自己...卻無人知曉
That you cry, but you don't tell anyone
妳暗自哭泣不讓人知
That you might not be the golden one
妳或許不是世上最珍貴的人
And you're tied together with a smile
妳強迫自己微笑以對
But you're coming undone
但我知道妳快崩潰

I guess it's true that love was all you wanted
我猜愛情是妳最終追求的事物
Cause you're giving it away like it's extra change
你付出愛 像掏出口袋僅有的零錢
Hoping it will end up in his pocket
希望他能把妳珍藏在口袋
But he leaves you out like a penny in the rain
但他將你的愛丟棄 就像雨地上的錢幣
Oh, cause it's not his price to pay
噢,因為他消費不起
Not his price to pay...
價格昂貴他消費不起

[Chorus x2]

You're tied together with a smile
妳強迫自己微笑以對
But you're coming undone... oh
但我知道妳快崩潰...噢

Goodbye, baby ladynerdy.blogspot.tw
向悲傷說再見,親愛的
With a smile, baby, baby
帶著真心的微笑,寶貝,寶貝

2 則留言:

謝謝你們的支持
只想讓大家知道
就算我沒有回覆
每個留言我都有看到:)
翻譯有錯誤還請多多指教喔!