2014年9月2日 星期二

Taylor Swift - Invisible 中文翻譯歌詞


Taylor Swift - Invisible
Written by Swift/Orrall

She can’t see the way your eyes
她不懂得欣賞
Light up when you smile
你微笑時的眼光
She’ll never notice how you stop and stare whenever she walks by
她永遠都不會知道 為了她你停駐腳步深情凝視
And you can’t see me wantin' you the way you want her
你沒有發現 我像你一樣想和愛人廝守
But you are everything to me
你就是我的全部

[Chorus:]
I just wanna show you
我只想告訴你
She don’t even know you
她完全不了解你
She's never gonna love you like I want to
她永遠不會像我一樣愛你
And you just see right through me
你只是對我一撇而過
If you only knew me
但如果你我眼神相交
We could be a beautiful
我們可以是美麗地
Miracle,
奇蹟般地
Unbelievable
令人驚訝的一對愛侶
Instead of just invisible.
而我不再渺小不堪

There’s a fire inside of you
你心裡的一把愛火
That can’t help but shine through
情不自禁地燃燒天際
She’s never gonna see the light no matter what you do
但無論你怎麼做 她永遠不會發現
And all I think about is how to make you think of me
我想方設法 讓你想著我
And everything that we could be 我們在一起會有多麼美好

[Chorus]
Like shadows in a faded light
就像昏暗中的影子
Oh, we’re invisible
我們正隱藏着彼此
I just wanna open your eyes
我只想讓你張開眼睛
And make you realize
讓你瞭解

I just wanna show you
我只想告訴你
She don’t even know you
她完全不了解你
She's never gonna love you like I want to
她永遠不會像我一樣愛你
And you just see right through me
你只是對我一撇而過
If you only knew me
但如果你我眼神相交
We could be a beautiful
我們可以是美麗地
Miracle,
奇蹟般地
Unbelievable
令人驚訝的一對愛侶
Instead of just invisible.
而我不再渺小不堪

She can’t see the way your eyes light up when you smile
她不懂得欣賞你微笑時的眼光

沒有留言:

張貼留言

謝謝你們的支持
只想讓大家知道
就算我沒有回覆
每個留言我都有看到:)
翻譯有錯誤還請多多指教喔!